Confía

Rexeito a compaixón sobre todo a min mesma rexeito a ignorancia de non querer aprenderse máis

sei moito de amor, o teño visto, de preto e de lonxe, era o que facía a vida soportable e por iso

rexeito a escuridade rexeito a enfermidade rexeito a dor

que me pasa que me pasa, que che pasa

que temes

que aínda non confías no universo.

Monje a la orilla del mar, Friedrich (1809)

Confía

Rechazo la compasión sobre todo a mí misma rechazo la ignorancia de no querer aprenderse más

sé mucho de amor, lo he visto, de cerca y de lejos, era lo que hacía la vida soportable y por eso

rechazo la oscuridad rechazo la enfermedad rechazo el dolor

qué me pasa qué me pasa, qué te pasa

qué temes

que aún no confías en el universo.

@galiciapoetica

13 comentarios en “Confía

Opina

